Digital Divas 2016

13.7.16

Digital Divas je konferencija koja je prvi put organizovana prošle godine, a post možete vidjeti ovdje.
U nedjelju, 10.jula smo imali priliku po drugi put da prisustvujemo ovoj konferenciji koju organizuje Šejla Korjenić, PR menadžerica kompanije Avon. U nastavku pogledajte kako nam je bilo :)

 Na početku nam se predstavila Ana koju sigurno svi poznajete kao Ana2cats. Moram priznati da je Ana mnogo draga i divna kao osoba, a pored toga čuli smo od nje mnogo dobrih savjeta vezanih za youtube kanal i blog.
Nakon Ane, imali smo priliku slušati Ivonu Krezić Čolić, PR menadžericu domaćeg brenda Alma Ras, koji su pripremili iznenađenje za nas, odnosno ispod nekoliko stolica sakrili su poklone, a ja sam bila jedna od tih sretnica, pa sam dobila pidžamu na poklon.
Također, tu je bila i Ines Bulajić, kao i Melisa Tolja Mešić koja nam je rekla nešto više o statistici i pomoćnim (korisnim) alatima za blog.
Slika preuzeta sa : soeursbeauty
Najdraži dio dana je bilo predavanje Une Bejtović za koju ranije nisam čula, ali vjerujem da će je poslije ovog dana svi dobro zapamtiti. Žena je jednostavno jedan veliki car i žao mi je što je nisam snimala da vam prenesem dio atmosfere. Mnogo toga se moglo naučiti od nje taj dan i drago mi je što je bila dio ove konferencije.
Naravno, ni ovoga puta nisam slikala ručak jer sam bila gladna baš kao i na prošloj konferenciji pa mi nije ni palo na pamet da uzmem aparat i slikam. Ali smo se i ovaj put častili divnim kolačićima koje nisam zaboravila uslikati :)
Nije nam bilo dosta, pa smo otišle u Mc Donald's da se još počastimo. :)

Hvala Avonu na predivno organizovanom eventu. <3

Broj komentara: 6:

  1. Event se čini baš zanimljiv i zabavan, a slike su ti baš lijepa za gledati! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlicne fotkice, sigurna sam da je bilo zanimljivo. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. i ja sam uzivala.. super nam je biloo :* :)

    OdgovoriIzbriši