Colourpop Ultra Matte Lip #2

23.8.16

Oduševljenje Colourpop ruževima niko ne krije što i nije čudo jer su i više nego dobri, a danas vam pokazujem još tri nijanse koje imam u svojoj kolekciji.

Kada sam ih prvi put probala odmah sam željela još nekoliko da nabavim, ali je to bilo malo teže jer nisu imali international shipping koji su već sada uveli, ali je shipping malo skuplji (15 dolara) pa ako već želite da naručite, napravite narudžbu sa prijateljicama pa podijelite poštarinu.
Tri nove nijanse koje imam su Beeper, Kapow i Lumiere 2.
Da volim tamnije ruževe to svi znate, pa sam morala da nabavim i Kapow.
Lumiere 2 sam izabrala jer je nijansa specifična i takvu nemam i nigdje nisam mogla naći.
Beeper koristim svakodnevno i često je miješam sa Sleek Birthday Suit i dobijem odličnu nijansu za dnevnu varijantu. 
O teksturi i ostalim bitnim karakteristikama sam pisala u ovom postu pa ako niste dosad, pročitajte da se ne ponavljam.
Jedino što nisam napisala jeste da se sa ambalaže brzo skinu slova, ali srećom na dnu piše naziv nijanse.

Sviđaju li vam se ove nijanse ?
Ja već na listi za kupovinu imam nekoliko novih. (nikad dosta)
Jeste li ih vi ubacili u svoju kolekciju ? 

Broj komentara: 11:

  1. Sviđaju mi se sve tri, no ova u sredini najviše jer je toplija. Ova desno skroz je lijela al hladna,a kako sam ja blijeda mislim da mi,ne bi baš stojala :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Beeper je i meni najdraža, nju najviše koristim. A ima toliko nijansi da svako za sebe može pronaći minimalno jednu :D

      Izbriši
  2. O moj boze. Divne nijanse!

    https://letsbetogethertonight.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  3. Kapow mi je definitivno najljepša,a odma iza nje Lumiere 2 :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je Kapow poslije Beeper najdraža :)

      Izbriši
  4. Odgovori
    1. Ako ikako možeš nabavljaj ih što prije :) ja jedva čekam da ih naručim još <3

      Izbriši