Catrice Eye & Brow Contouring Palette

28.9.16

Proizvodi za obrve su mi najdraži i uvijek mi je drago kad vidim da je neki brend izbacio nešto novo za obrve. Ovaj put radi se o Catrice paleti za obrve, a da li mi se svidjela ili ne pročitajte u ostatku posta.

Eye & Brow Contouring paleta se sastoji od 3 smeđe mat nijanse i 1 highlightera. Ambalaža je mala i čvrsta, na pozadini piše kako se paleta koristi i moja je u nijansi 020 But First, Hot Coffee!. 
Postoji još jedna u nijansi 010 But First, Cold Chocolate!. Cijena im je 9.35 KM.

Nijanse možete koristiti kao sjene i za obrve, s tim da ih ja više koristim za obrve jer mi odgovaraju. Dobre su pigmentacije, a sa highlighterom sam najviše oduševljena. Obično u ovakvim paletama highlighteri nisu toliko dobri, ali je ovaj odličan.
Najsvijetlija nijansa se također može koristiti kao highlighter ili za popunjavanje prednjeg dijela obrva. Srednju nijansu koristim najviše, a najtamniju kada baš želim da mi obrve budu naglašene.
Dosta su mekane pod rukom i jedino što zamjeram je to što se mnogo truse, pogotovo ako ih koristite kao sjene.


Jeste li probale ovu paletu ? 
Koje proizvode za obrve vi koristite ? 

Broj komentara: 10:

  1. Preslatka je, viđala sam je već u drogerijama, ali uvijek mi je iskrslo nešto bitnije da kupim! :) Nijanse su savršene i obavezno je stavljam na svoju wish listu! Malo mi se ne sviđa ako se truse, ali s obzirom da je teško pronaći dobre sjene za obrve u posljednje vrijeme - a ja nisam veliki fan olovaka i gelova, to mi ne bi trebalo predstavljati veliki problem.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako nisi fan olovaka onda definitivno uzmi ovu paletu, sigurno će ti se dopasti. :)

      Izbriši
  2. Nisam probala ovaj proizvod, trenutno koristim Essence make me brow gel i super mi odlican mi je. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Koristila sam taj gel jedno vrijeme, ali sam ga zamijenila sa Delia gelom. Brzo mi dosade ako ih koristim duže vremena haha :D

      Izbriši
  3. Meni je nažalost pretopla :( Svakako ću je koristiti kao sjenilo jer je pigmentacija odlična! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Srećom meni odgovara, a taman sam bila potrošila Aurine sjene za obrve. Super je i kao sjenilo, ali ih ja čuvam samo za obrvice :D

      Izbriši
  4. Nisam probala , mada sam razmisljala da kupim. ali inace meni nijanse bas ne bi odgovarale haha .. imam crne obrve i trenutno koristim samo crnu matt sjenu i to je to :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ima i druga paleta sa hladnijim nijansama, mislim da bi ti ona odgovarala jer imaš crne obrve :)

      Izbriši
  5. Nisam tu probala, inace koristim essence how to make brows wow paletu. Ako si probavala dosta proizvoda za obrve, zanima me sta mislis onim u gelu, imas li preporuku? Mene bas privlace. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Koristila sam i tu paletu dugo, super je i ona. Essence gel je dobar, mislim da ga možeš pronaći u dvije nijanse. I Delia gelovi su dobri, ako ih imaš gdje kupiti :)

      Izbriši