Delia Cosmetics - mini recenzije

16.9.16

Nisam krila svoje oduševljenje kada sam otvorila paket koji je bio pun, puuun Delia Cosmetics proizvoda. Na facebook-u sam vam pokazala mali dio (slika), jer nisu svi mogli da stanu na sliku, a danas vam pišem mali update o nekim proizvodima koje sam koristila.

Delia Cosmetics je poljska firma s tradicijom čiji su proizvodi dostupni u 65 zemalja širom svijeta. Od nedavno njihovi proizvodi se mogu pronaći u CM marketima. U ponudi su puderi, rumenila, sjenila, velik broj maskara, proizvodi za obrve, prajmeri, lakovi i mnogi drugi.
Od svih proizvoda koji su bili u paketu najviše su me zanimali tečni puderi i maskare, međutim maskaru nijednu još nisam dovoljno dugo koristila da bih vam mogla napisati nešto više o njima, ali sam tečne pudere koristila skoro svaki dan.
U paketu su došla tri tečna pudera: Long-Lasting Matt, Moisturising-Correcting i Matt Forever. 
Najviše sam koristila Moisturising-Correcting koji se pokazao najboljim od ova tri, s tim da Matt Forever nisam još dovoljno isprobala i nijansa je trenutno presvijetla za mene.
Ambalaža je klasična, sadrži 35 ml i na pozadini pišu sastojci i naziv/broj nijanse.
Iz Delie za moisturising-correcting kažu da duboko hidratizira i ujednačuje boju kože. Da duboko hidratizira ne bih se baš složila (ali ne isušuje kožu), ali da ujednačuje boju kože; to svakako radi.
Tekstura pudera je gušća i ja ga više volim nanijeti sa blenderom jer se ljepše stopi s kožom. Prekrivanje mu je srednje, dok je kod Long-Lasting Matt prekrivanje mnogo bolje. Izdrži na licu dobrih 6-7 sati što je sasvim dobro. Miris pudera će možda nekima smetati jer je malo jači pa je i meni na prvu zasmetao, ali na licu se ne osjeti.
Long-Lasting Matt puder i ja nismo imali baš dobar odnos. Na početku smo bili u ljubavi, a sad smo više hate nego love. 
Tekstura mu je ista kao i kod MC, a iz Delie kažu da savršeno matira i apsorbira višak sebuma i spriječava blještavilo kože. Na pakovanju piše da je za masnu i mješovitu kožu pa vjerujem da sam trebala odmah shvatiti da ovo nije puder za moju suhu kožu, ali sam ga ipak isprobala i doslovno uništila lice. Nakon nekoliko korištenja lice mi je došlo do stanja u kojem nikad nije bilo i istog trenutka sam prestala koristiti ovaj puder. Pored toga nijansa koju sam ja dobila je svijetla za mene,
ali kad nanesem puder i izblendam ga nijansa se skroz promijeni. Kako god, ja ga sigurno više neću koristiti.

Jeste li probali Delia proizvode ? 

Na facebook stranici do kraja mjeseca traje darivanje, pa ako još niste uključite se. :) 

Broj komentara: 6:

  1. Isto sam dobila kutiju punuu Delia proizvoda i još uvijek testiram!
    Nažalost, ove pudere sam proslijedila, ovaj mat sam dala u darivanju, a ovaj koji toliko hvališ sam poklonila.
    Međutim, onaj Matt forever koji se dozira na pumpicu sam koristila i jako ugodno sam iznenađenja. Odlično mi odgovara!
    Sviđa mi se i primer, kameni puder , te gel za obrve.
    Ostalo još testiram. ☺♥
    IvaFashionDiary

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da će i meni Matt forever odgovarati, a kameni puder sam zavoljela na prvu. Zamijenio mi je i dugo voljeni Rimmel stay matte koji sam koristila baš dugo dugooo. :D

      Izbriši
  2. E vidiš, meni je obrnuto, meni je ovaj mat dobar a moisture mi potamni na licu XD i mat mi ljepše legne nekako. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, svakom drugačije. :D jedino se još nadam da će mi ovaj matt na pumpicu odgovarati.

      Izbriši
  3. Meni je matt forever (sa pumpicom)sasvim ok ali mi se ne sviđa miris ovih pudera. Ova dva nisam probala ali ću pokušati sa ovim za suhu kožu dok ovaj što matira sumnjam da ću koristiti. Meni obje nijanse oksidiraju na ruci sve se mislim kakve će mi biti na licu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dok dođe na red probat ću ga, sad trenutno koristim novi Catrice HD, pa ću poslije njega isprobati i ovan matt. Ni meni se miris ne sviđa, uvijek mi zasmeta kad koristim neki od ovih pudera.
      Meni se to desilo sa ovim matt, skroz različita nijansa na ruci i na licu.

      Izbriši