StyleWe

28.10.16

U moru online shopova pronašla sam još jedan koji se razlikuje od svih ostalih jer na ovoj stranici možete pronaći jedinstvene stvari.
Radi se o stranici StyleWe za koju ste možda čuli, a ako ne danas vam donosim neke komade koji su se meni svidjeeli.
Posebna sniženja možete pogledati na ovom linku Black Friday And Cyber Monday.
_________________________________________________________________________________
I found one online shop that is different than the others, because on this site you can find some beautiful unique things.
It's StyleWe for which you might have heard, if not then today I will show you some pieces that I like.
Special discounts you can see on this link Black Friday And Cyber Monday.







Možete ih pratiti na facebook stranici StyleWe i na njihovom blogu Stylewereviews.
You can follow them on their facebook page StyleWe and their blog Stylewereviews.

3 komentara:

  1. Odličan post draga! Prekrasno si napisala! I ja volim jako StyleWe i par puta sam naručila sa njega i moram reći da su stvari stvarno odlične, a wishlista ti je predivna *-*
    Ako imaš vremena učlani se u moj blog: This is my life

    OdgovoriIzbriši
  2. Jel' ovo kombinezon na predposljednjoj slici ? Predivan je , volim kombinezone pa mi je zapao za oko , svakako cu pogledati njihovu stranicu ����

    OdgovoriIzbriši