Choker Sweater - Shein

21.11.16

Koliko sam pisala o chokerima i ljubavi prema njima, na red je došao i džemper koji vam se svidio kada sam sliku postavila na facebook.
Ni ja nisam krila svoje oduševljenje kada je stigao i kada sam ga obukla, kao ni vi kada ste vidjeli sliku. U nastavku posta nešto više o njemu. :)

Džemper sam naručila sa shein stranice koju sam spominjala više puta na blogu i znate da mi je jedna od dražih sa koje naručujem odjeću.
Kad sam vidjela ovaj džemper nisam morala dalje razmišljati i odmah sam ga uzela.
Džemper je dostupan u 3 boje, roza, smeđa i siva, a ja sam uzela rozi jer mi je u posljednje vrijeme ta boja omiljena. Jedna je veličina, ali mislim da bi odgovarao svima jer je svakako širok što se i vidi na slikama. Malo je kraći nego što sam mislila da će biti, ali mi to ne predstavlja problem.
Od finog je materijala, mekan je i topao.
Na rukavima ima neobičan detalj, a radi se o rajfešlusu koji izgleda kul kad je zatvoren, ali kad je otvoren meni se baš i ne sviđa. :D Trenutno je snižen i košta $21.99.
Više informacija o džemperu možete vidjeti na linku: https://goo.gl/yGbPZ4



Neki od sličnih džempera koji su meni na wishlisti. 

1 red : 
2 red : 

Sviđa li vam se džemper ? :) 
Da li biste nosili nešto ovakvo ? 

Broj komentara: 8: