Nyx Lingerie - Corset & Push-Up

20.11.16

Vjerovatno sam ja zadnja osoba koja je probala Nyx Lingerie ruževe, ali nikad nije kasno. Dugo sam odgađala kupovinu ovih ruževa, a iskrena da budem odbijala me njihova cijena pa sam im našla zamjenu, a u nastavku pročitajte moje mišljenje.
Kad su izašli u prodaju nastala je hajka oko njih, swatchevi su sijevali po instagramu i facebook-u, a ja sam ih gledala i smišljala koji da kupim.
Možete birati između 12 nijansi, a iskreno ne zna se koja je ljepša. Mislim da su ovo dosad najljepši Nyx ruževi i da su svi drugi pali u vodu kad su ovi izašli.
Cijena im je od 18 do 20 KM (zavisi gdje kupujete), ali ih ja nisam platila toliko. Ja sam ih platila cijelih 1.33 dolara sa poštarinom. Naručila sam ih na ebay-u i ovo mi je prvi put da na ebay-u naručujem ruževe. Ne znam da li bih ih nazvala fejk ruževima jer postoji bukvalno samo jedna razlika između originalnih i ovih sa ebay-a, a to je što kod original ruževa piše naziv nijanse na ambalaži (iznad liquid lipstick). Kad sam čitala o teksturi, pigmentaciji, trajnosti i bitnijim karakteristikama, također nije bilo razlike.
Nyx Lingerie ruževi dolaze u klasičnoj ambalaži za tekuće ruževe i sadrži 4 ml. Pakovanje je kvalitetno i lijepo urađeno, ali 4 ml je malo, stvarno malo. Ako platite ruž 20 KM onda mislim da bi militraža trebala da bude veća, ali eto...
Uzela sam dvije nijanse, Corset & Push-up i imam ih još nekoliko na listi za kupovinu.
Aplikator je dug, precizan i meni dosad najbolji. Pigmentacija je nešto najbolje kod ovih ruževa jer sa jednim slojem dobijete potpuno prekrivanje.
Trajnost je također odlična, čak traju i duže nego što sam očekivala. Prežive jelo i piće, ali ako jedete nešto masnije nestane sa unutrašnje strane usana.
Imaju specifičan miris (ne ružan, mirišu lijepo), ali se ne osjeti na usnama.

Jeste li probale Nyx Lingerie ruževe ?
Koje su vaše omiljene nijanse ? 

Broj komentara: 6:

  1. Mislim da bi pošteno bilo da u naslovu također naglasiš da se ne radi o originalima nego o kopijama... a ne da citavo vrijeme pišeš o tome kako si probala nyx ruževe, a zapravo nisi... probala si njihove sumnjive kopije.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U tekstu je napisano da se radi o ruževima koji su naručeni sa ebay-a. Da sam htjela da lažem i pišem kako su original ne bih nikako napisala da su sa ebay-a.

      Izbriši
  2. Premalo informacija, a promoviras kupnju šminke sumnjivog porjekla. Mislim da si trebala malo detaljnije opisati ruževe.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da nisi dobro shvatila ovaj post. Ni u jednom dijelu nisam napisala da bi neko trebao da kupi ruževe sa ebay-a. Napisala sam svoje mišljenje o njima i navela da se radi o ruževima sa ebay-a.

      Izbriši
  3. I ja sam ih vidjela na eBayu.
    Ja ako cu ih naruciti- to ce biti iz ciste znatizelje i radoznalosti i jer ja tako zelim.
    Bolje da ih sama kupim nego da kupujem preko nekog posrednika jeftinije a na kraju mi uvali te ruzeve s eBaya..
    Svak sebi bira i zna sto hoce.
    Nr. Imam vec neke tekuce ruzeve s eBaya za koje su neke blogerice rekle da su sasvim ok a neke imaju i recenziju o njima. Eto.
    To sto je nesto s eBaya(ili bilo koje druge stranice) ne znaci da su losi i da cu sad umrijeti ako ih stavim na usne.
    I kupila sam jedna poznatiji proizvod kod nas za usne, limitirana kolekcija pa kada sam ga nanijela pece usne i zateze ih a uz to je gorko.. ajme..
    Nema danas vise garancije za nista.
    Tko hoce neka uzme ove ruzeve i proba. Tko nece ne mora.
    Da radim i imam vise para uzela bih i original i ove. Cisto da napravim usporedbu. I tako to..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U potpunosti se slažem sa svim što si napisala. :) :*

      Izbriši