theBalm Meet Matt(e) Hughes - Committed

6.11.16

Vjerujem da vas je većina vidjela paket sa theBalm proizvodima (slika) koji su divni i oduševila sam se kad sam vidjela paket, a danas vam pišem o njihovom ružu jer sam njega najviše koristila.

Meet Matt(e) Hughes je linija koja sadrži 12 divnih nijansi, a ja sam dobila nijansu Committed i sviđaju mi se Sincere i Trustworthy.
Ambalaža je prelijepa kao i kod svih ostalih theBalm proizvoda i dobijete količinu od 7.4 ml. Cijena ruževa na oficijelnoj theBalm stranici je 17 dolara (oko 30KM), a njihove proizvode možete pronaći i u Martimex parfumerijama u Zenici u tržnom centru Džananovići.
Pigmentacija ruža je odlična i sa jednim slojem imate full prekrivanje. Aplikator je manji, ali se ruž lijepo nanosi s njim.
Miris ovog ruža je nešto što će možda većini zasmetati, a možda i neće. Meni lično je zasmetalo jer ima malo jači miris mentola. Nikad prije nisam imala nijedan ruž da ima miris mentola i ne znam zašto baš mentol od svih mogućih mirisa na svijetu. Na usnama se osjeti dok se ruž ne osuši, a suši se mat za neke 2-3 minute.
Ruž traje poprilično dugo na usnama, otprilike nekih 4-5 sati. Preživi jelo i piće, ali je potrebna popravka poslije jela.

Jeste li koristile ove ruževe ? 
Koje nijanse vam se sviđaju ? 

2 komentara:

  1. Nevezano za post, primećujem nam omiljenu bebe kremicu u pozadini :D <3
    A boja je super! :)

    OdgovoriIzbriši