Zaful Jacket

12.11.16

Ovo mi je sigurno najdraži post koji pišem jer ono što ću vam pokazati je nešto što se meni najviše svidjelo u posljednje vrijeme. Radi se o jakni koju sam vam pokazala na facebook stranici bloga kada mi je stigla i vama se također svidjela.
Neću puno pisati jer ovaj put vrijedi da slika govori više od 1000 riječi, a stvarno je tako jer je jakna fenomenalna.

Jakna je naručena sa zaful.com, a već sam pisala o nekim stvarima sa ove stranice.
Trenutno je na sniženju i košta $36 i vjerujte mi da je vrijedi kupiti jer je stvarno odlična. Materijal je fin, malo je kraća i nije za hladnije dane, ali se može nositi sa nekim debljim džemperom i neće vam biti zima sigurno. Boja je prelijepa i može se kombinovati uz sve. Nema postavu, ali to možete sebi napraviti ako želite. I da, vidjela sam istu jaknu u Zari i košta 100 KM.

Više informacija o jakni ovdje.

Mala wish lista za kraj : 

1. Košulja : https://goo.gl/MA4QaX
2. Kimono : https://goo.gl/R0fHQk
3. Torbica : https://goo.gl/cnteyx

Sviđa li vam se jakna ? :)

Broj komentara: 8:

  1. Jakna je divna i jako dobro ti stoji! Obožavam ovaj materijal... Iz wishliste bih izdvojila zelenu košulju. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Preeedivna je. Nisam mogla da vjerujem da je ovako dobra 😻Slažem se za košulju i meni je najdraža sa wish liste :*

      Izbriši
  2. Savršena je, ali savršena!
    Ovako na sajtu mi ne bi zapela za oko, ali sad kad ju na tebi gledam, pa ovo je fenomenalno, brutalna si!
    Još moram pohvaliti čizmice koje su toop! ☺

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam se razmišljala da li da je uzmem ili ne. Bilo me je strah kakva će doći, ali je nevjerovatno koliko je dobra. I na etiketi joj piše Zara, apsolutno je ista.
      Hvala ti mnogooo mnogooo 💋💋

      Izbriši