Kylie Cosmetics - Candy K

7.12.16

Bilo je vrijeme da se napiše par riječi o dobro poznatim ruževima, a radi se naravno o Kylie Cosmetics. Da li opravdavaju svoju cijenu ili ne, pročitajte u nastavku posta. :)
Od prvog dana kad su izašli ja sam ih odmah htjela kupiti jer su mi se boje stvarno svidjele, ali naravno cijena je razlog što sam dugo odgađala kupovinu ovih ruževa. 
Nije mi strano da dajem veću sumu novca za neki proizvod, kao npr. za palete sjena jer to stvarno volim i nije mi žao izdvojiti za to, ali kada su u pitanju ruževi dosad nikad nisam izdvojila više od 20KM (koliko se sjećam). Svi znate da su ovi ruževi malo skuplji, posebno lip kit koji košta $29 (52KM). 
Ja sam naručila samo ruž i on košta $17 (oko 31KM) + poštarina $5 (a inače je $15). 
Nijansa koju sam ja uzela je Candy K jer mi je ona uvijek bila favorit i nisam se dugo razmišljala koju da uzmem. 
Ne sjećam se tačno koliko sam dugo čekala da paket stigne, ali mislim da je bilo oko 7-10 dana. Ruž je došao u kutiji koju sam ja bacila (zaboravila sam je uslikati), i unutra je bilo sve fino upakovano. 

Ambalaža mi se baš sviđa i ove kapljice su mi super, baš nema ništa što mi se ne sviđa kod ambalaže. Za 31KM dobijete 3.25ml ruža. Nosila sam ga u torbi, u džepu i slova se nisu izbrisala kao kod Colourpop ruževa kod kojih se slova izbrišu nakon dva dana. 
Candy K je nijansa koja na svima izgleda različito, ali je i dalje jedna od najljepših nijansi. Vidjet ćete na slikama ispod kako izgleda na meni i swatch na ruci i na usnama je skroz različit. Aplikator je manji i ruž se odlično nanosi bez ikakvih poteškoća.
Miris ovog ruža je nešto najbolje ikadaaa. Miriše na vaniliju i tako dobro miriše da poželite da pojedete cijeli ruž. 
Pigmentacija je fenomenalna, sa jednim slojem dobijete full prekrivanje i nema potrebe za drugim jer ako stavite drugi sloj usne će vam bukvalno "otpast". Kažem "otpast" jer nekada i sa jednim slojem meni na usnama postane "težak" i odmah ga skidam. Traje na usnama dobrih 4-5 sati, ali poslije nekog masnijeg jela se stvori linija na unutrašnjoj strani usana. I nakon toga je bolje da ga skroz skinete i ponovo stavite, jer ako ga samo popravite to će biti užas. 
Kad se sve sabere i oduzme, ja sam zadovoljna i ne žalim što sam ga kupila. Ali mislim da za manje pare možete kupiti super ruževe kao Colourpop koji imaju fenomenalne nijanse, a koštaju samo $6. Svakako, ko želi da proba i Kylie imate moju preporuku. :)

Broj komentara: 8:

  1. Ja sam probala Mary Jo i stavrno je fanstastiiična formula Kylie karmina. Lagano na usnama a dugo traje, milinaaa :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aaa kako ti tek dobro stoji, to je posebna pričaaaa. :)) :*

      Izbriši
  2. Meni je to prilicno skupo za jedan ruz, posebno ako uzmem u obzir kolicinu...izabrala si prelijepu nijansu koja ti odlicno stoji! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se s tobom definitivno da je skupo, a za manje novce možeš kupiti Colourpop ili Golden Rose koji su također dobri. Hvala ti mnogo :)

      Izbriši
  3. Zaista izgleda skroz drugačije na ruci i na usnama. :)
    Super nijansa, sigurno bih i ja nju kupila. :)
    Odlična recenzija! :*

    LITTLE BOX OF HAPPINESS

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) Nijansa je divna i vjerujem da bi većini dobro stajala :)

      Izbriši