Zaful Swimsuit

5.12.16

Kad sam prvi put čula za zaful stranicu, prvo što mi je zapalo za oko su bili kupaći kostimi. Tad je već ljeto bilo pri kraju, ali sam ja njih spremila na wishlistu pa nek čekaju ljeto.
Nisam dugo mogla izdržat, pa sam naručila jedan za probu čisto da vidim kakav je materijal i kako izgleda kostim. To je onaj kupaći bež boje ako se sjećate (slika) koji mi je bio prvi na listi i njega sam kupila. Poslije njega nisam mogla da odolim ostalim, pa sam naručila još dva, a danas ćete vidjeti još jedan sa zaful.com. (desni na slici, a o lijevom ću isto pisati post)


Bilo mi je teško izabrati jer su svi nevjerovatno lijepi i izgledaju premoćno, pa vjerujem da znate kako je užasno teško naručiti samo jedan.(iako sam mogla više da ih uzmem, uzela sam samo jedan)
Dugo sam gledala koji da uzmem, pa ispitivala mamu i drugarice koji je najljepši, a one kao i ja kažu da je svaki lijep pa mi i ne pomognu puno, na kraju sam uzela ovaj zeleni.
Možete birati između 4 veličine, S,M,L i XL, a ja sam uzela L. Nisam smjela uzeti M, a i L mi je gornji dio malo uzak, ali je dobar i donji dio je sasvim okej.
Materijal je dobar, kostim baš predobro izgleda kad se obuče, a nećete vidjeti kako stoji na meni (logično, haha) jer je zima, pa ću se ja načekati do sljedećeg ljeta da ga obučem. Gornji dio se ne kopča jer nazad umjesto kopče imaju ove tri linije (nazovimo ih tako) i meni se baš sviđa što se ne kopča.
Trenutna cijena mu je $11.99 (oko 22KM).



Više informacija možete pogledati na linku : https://goo.gl/WehhqC
Ostali kupaći kostimi: https://goo.gl/iHDTiH

4 komentara:

  1. Joj Zaful ima odlične kupaće kostime! Ovaj mi je baš fora! Ja već par mjeseci pikiram 2-3 koja mi se baš sviđaju i vjerojatno ću ih uzeti, ali tek za par mjeseci.
    Vidim da sada imaju i ove velvet kupaće i baš su mi fora, ali ne znam kako bi to funkcioniralo s vodom, kao npr ovaj
    http://www.zaful.com/velvet-reversible-bikini-set-p_240069.html :D

    Super fotke! :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je wishlista puna kupaćih kostima haha. Nema veze što je zima ja njih i dalje gledam :D Auuuu, kako je dobar ovaj. Nisam ove vidjela nikako. Baš izgleda fora.
      Hvala draga :*

      Izbriši
  2. Videla sam ova dva kostima na tvom instagramu i stvarno su me oduševili. Prelepo izgledaju. I ja ću morati da naručim jedan iako je zima. :D

    Fashion, Beauty and Style

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan ti je post, i kupaći su divni.
    Ako hoćeš možeš pogledati moj blog. Pusaa.
    http://elbexxfashiondiary.blogspot.ba/?m=1

    OdgovoriIzbriši