Colourpop - On A Whim

18.1.17

Colourpop je jedan od brendova čije proizvode morate probate iz više razloga. Jeftini su, imaju širok asortiman, proizvodi su i više nego dobri, a nakon što napravite svoju prvu narudžbu to ćete uraditi opet i opet i opet.
Nakon popularnih mat ruževa o kojim sam pisala post ( klik, klik ) na red su došli mali slatki satin ruževi koje sam napokon odlučila da probam, a vjerujte mi morate i vi.

Colourpop je krajem novembra imao besplatan shipping pa sam ja iskoristila tu priliku i naručila set On A Whim u kojem dođe 5 mini satin ruževa.
Set je koštao $18, a sve nijanse u ovom setu možete kupiti posebno (full size). Nijanse koje se nalaze u setu su: Magic Wand, Mess Around, Stud, TooLips i Dopey. Za $18 dobijete 5 mini ruževa po 0.64 g svaki.
Što se tiče nijansi sve osim Magic Wand su mi super i nosim ih svakodnevno. MW mi je presvijetla i izgledam kao mrtvac kad je nosim samostalno, ali kad je nanesem u kombinaciji sa nekom tamnijom olovkom onda izgleda super.
Satin ruževi su melem za usne, ali bukvalno. Milion puta su bolji od mat ruževa (bar meni) i nevjerovatno su ugodni na usnama. Jedino što je bolje kod mat ruževa jeste to što duže traju na usnama, ali isto tako ako imate problema s usnama znaju ih dodatno isušiti što nije slučaj kod satin ruževa.
Tekstura im je mousse i prilikom nanošenja na aplikatoru izađe više proizvoda nego što treba, ali mi to ne predstavlja neki problem.
Pigmentacija im je super kao i kod mat ruževa i to najviše volim kod Colourpop-a. Što se tiče trajnosti, otprilike neka 2-3 sata traju na usnama (mojim), s tim kad jedete pojest ćete i ruž ako ga ne skinete prije jela. :D
L-D: Mess Around, Stud, Toolips, Dopey, Magic Wand. 

Imate moju toplu preporuku za ove ruževe i ja ću ih definitivno opet naručiti, ali ovoga puta u full size jer su ovi premaleni i brzo se potroše. :)

Jeste li probale Colourpop ruževe ?
Da li su vam bolji satin ili mat ? :) 

Broj komentara: 5:

  1. Moram probati ove satin. I ovaj set je odlican

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nenormalno su bolji od onih mat, mada su i mat ljubav velika :D Ali je lijepo malo promijeniti.

      Izbriši
  2. Moram probati ove satin. I ovaj set je odlican

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivni su. Ja baš planiram da naručim ovaj set. :)

    Fashion, Beauty and Style

    OdgovoriIzbriši