Too tired to function

4.1.17

U 2017.godinu ulazimo sa novim postom, a riječ je o majici koju sam naručila sa rosegal.com.
Ovo neće biti standardni outfit post jer je jako hladno vani, snijeg je pao i stvarno ne mogu da se slikam u ovoj majici na -10, haha. Tako da nadam se da razumijete.

Majica mi je stigla davno i na prvu mi se dopala. Kad sam gledala šta da naručim stavila sam milion stvari u korpu (jer tako inače radim i onda izaberem one što mi se najviše sviđaju), ovu majicu sam stavila tek tako jer nisam više znala šta da uzmem. Ali, kad mi je stigla baš mi se svidjela.
Naručila sam L veličinu, s tim da sam mogla komotno i XL da uzmem jer mi je L malo uska. Takav je materijal, ali je i dalje nosim.
Natpis na njoj je fenomenalan i da mogu nosila bih je svaki dan haha.
Trenutno je na sniženju i košta $8.52.
Više informacija o majici : https://goo.gl/eGPpHb


Nema komentara:

Objavi komentar