Winter time

7.1.17

Zima je, snijeg je napadao i napolju je stvarno užasno hladno, skoro pa nepodnošljivo, ali to nije nikakav razlog da se ne napravi par dobrih slika. Haha, bez obzira što je bilo straaašno hladno, moja draga Melisa i ja smo uspjele da uslikamo ono što smo htjele.
Danas vam pokazujem jaknu koju sam naručila sa shein i majicu sa zaful.

Dosad sam dosta jakni naručivala sa shein i sa svakom sam bila prezadovoljna. I sa ovom sam zadovoljna, ali mi je krivo što sam naručila L veličinu jer mi je dosta uska u rukavima. Sve ostalo kod ove jakne je fenomenalno. Ispod je postavljena, boja je preeelijepa, super izgleda kad je obučete.
Trenutno je na sniženju i košta $34 i ako je budete naručivali poslušajte moj savjet da uzmete veću, odnosno ako nosite M, uzmite L jer će vam biti žao ako vam bude uska kao i meni.
A majicu ste vidjeli prvog dana kad mi je stigla jer sam jedva čekala da dođe. Od cijele narudžbe ona mi je zadnja stigla, ali je vrijedilo čekati. Majica je obična siva i na njoj piše OH OK., ali baš zato što je obična i ništa posebno, se meni mnogo sviđaa. Materijal je fin i ugodan i mogu je kombinovati uz sve, a i siva je pa ide uz sve moguće kombinacije.


Broj komentara: 10:

  1. Odgovori
    1. Hahaha, hvala draga :D Sreća moja pa se nisam razbolila nakon ovog slikanja :D

      Izbriši
  2. Fotografije su odlicne, jakna je super,ali majica je favorit mi :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Super slike, outfit je divan, a jakna mi se jako sviđa. Blog ti je odličan. ♥

    http://mybeautyempire.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši