Not your babe

7.2.17

Februar počinjemo sa novim outfit postom koji je odavno trebao biti online, ali obaveze su me spriječile pa ga tek sad objavljujem.
Znate da obožavam shein i da ih uvijek hvalim jer stvarno imaju fenomenalnu odjeću i vjerujem da su svi koji su naručivali zadovoljni odjećom.
Ovoga puta ja sam naručila majicu samo zbog natpisa na njoj, haha. Jednostavna je, a opet lijepa i može se kombinovati na milion načina. 
Ja sam naručila u L veličini, a dostupna je još u S i M. Trenutno je snižena i košta $19. Materijal je fin i malo deblji, nije kao kod klasičnih majica. 
Pored ove ima ih još dosta na ovaj fazon, a možete ih vidjeti na ovom linku https://goo.gl/0f5BNE.

Više informacija o majici : https://goo.gl/6VTGfH

Broj komentara: 8:

  1. Tačno kako god staneš dobra slika.. zavidim ti vala! Ja nikako da se uhodam u poziranje i imam osjećaj da su slike presmiješne hahaha.. Majica je fina skroz.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jooj i nije tako baš hahah. Ovo su najbolje izabrane haha, a bolje da ne vidiš ostale :D umrla bii haha.
      Hvalaa ti :**

      Izbriši
  2. Super post draga <33 Jako mi se sviđa majica, a i cijeli outfit, fotke su vrh!
    Novi post -> This Is My Life

    OdgovoriIzbriši
  3. Stvarno si zgodna i kosa ti je savrsena!

    OdgovoriIzbriši