Valentine's Day

14.2.17

Ima li išta bolje nego kada sunce sija i konačno vam stignu stvari koje čekate skoro mjesec dana ? Pa sigurno da nema ništa bolje, a meni je danas takav dan. 
Ne slavim 14.februar, ali svima koji slave želim vam da svaki dan budete zaljubljeni,voljeni i da volite, da uživate u životu i da svaki dan provedete sa osmijehom na licu. Post sam nazvala Valentine's day jer nisam imala inspiracije za nešto drugo haha, a i džemper je u toj(bordo-crvenoj) boji pa eto spojila sam ugodno s korisnim. :D 
Džemper sam naručila na zaful.com i ovaj put sam malo duže čekala da narudžba dođe do mene. Zajedno sa džemperom stigle su mi još neke stvari koje ćete vidjeti u nekom od narednih postova. Boja ovog džempera je jedna od najljepših boja ikadaa, a vjerujte mi da u svom ormaru nemam niti jedan komad odjeće u ovoj boji. :D 
Veličina je jedna i odgovara otprilike veličinama od XS-M, s tim da su i meni rukavi malo kraći ali mi to ne smeta. Premekan je i skroz ugodan za nositi. 

Trenutna cijena mu je $17, a više informacija o džemperu možete vidjeti na linku ispod.  https://goo.gl/KxDwKT
Naočale su sa rosegal i mogli ste ih vidjeti u prethodnim postovima.
LINK za naočale: https://goo.gl/vRKD7K


Broj komentara: 5:

  1. Džemper je divan, ali ovde ipak dominira tvoja prelepa kosa. :*

    Fashion, Beauty and Style

    OdgovoriIzbriši
  2. Naocale su vrh. Imam ih i razmisljam uzeti i srebrne. Uzela neka sa drugacijim okvirom, dobre ali nije to to

    OdgovoriIzbriši