Morphe brushes 35t palette

27.3.17

Odavno spremam recenziju ove palete, ali je uvijek nešto falilo pa mi je ovoliko dugo trebalo da objavim post. Ili je vrijeme ružno bilo za slikanje, ili je neki drugi post bio objavljen, a većinom su bili fashion postovi pa je sad vrijeme i za jedan beauty.

Morphe Brushes je brend poznat po svojim četkicama za šminkanje, ali i paletama koje su oduševile svaku osobu zaljubljenu u šminku. Prije njihovih paleta nisam uopšte obraćala pažnju na njih kao brend i nisu mi bili nešto interesantni jer ja inače na četkice ne dajem mnogo novca, ali su me privukli sa svojim paletama.
Na Morphe stranici možete pogledati koje sve palete imaju u ponudi i koliko koštaju, a ja sam svoju naručila na beautybay.com i platila sam je 25 eura i poštarinu nisam platila.

Kako i sam naziv kaže 35T (taupe), riječ je o neutralnoj paleti sa 35 nijansi koje variraju od nude do ljubičastih, mat i šimerastih.
Kada sam odlučila da naručim jednu od njihovih paleta, razmišljala sam se između ove i 35O koja im je sigurno najprodavanija paleta jer je prekrasnaaa, ali sam se ipak odlučila za 35T jer su nijanse sve po mom ukusu i sve ih koristim, mada mi je i 35O i dalje na listi za kupovinu.
Ambalaža je plastična, crna i mat i ostaju otisci prstiju po njoj, ali se lahko briše za razliku od nekih paleta. Unutar palete nema ogledalo što nekome može smetati i može biti mana obzirom da se radi o paleti sa 35 nijansi koju možete ponijeti na putovanje da ne nosite milion drugih paleta sa sobom, ali eto nema ogledalo pa je možda zbog toga ne biste ponijeli.
Sjene su dosta mekane i puteraste na dodir, a pigmentacija šimerastih nijansi je fenomenalna.
Od svih paleta koje imam ove su najbolje pigmentacije, ali mat nijanse su lošije kvalitete jer se neke nijanse jako teško blendaju, odnosno treba malo duže vremena da se fino izblendaju.
Truse se, ali ne previše.

Oprostit ćete mi što su sjene korištene, ali vrijeme je bilo katastrofalno i slikala sam 1000 puta, ali slike su bile užasne. Nadam se da vam ne smeta i nisam swatchala sve nijanse, samo prvi i četvrti red i još neke nijanse čisto da vidite kakve su.
 * 1 red *
 * 4 red *
 duochrome nijansa. božaaanstvena !

Sve preporuke za ovu paletu. Odličan je omjer cijene i kvalitete, a za ostale preporučujem da pročitate recenzije prije nego što kupite. :)

3 komentara:

  1. Jako mi se sviđaju boje senki u ovoj paleti. Divna recenzija. :)

    Fashion, Beauty and Style

    OdgovoriIzbriši
  2. Wow!! Nevjerovatno! Kako su predobre :O Swatchevi su savršeni, zaljubila sam se.

    / beautyrecords.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  3. Obozavam ove palete, vec odavno zelim da ih imam :) Boje koje si predstavila su fantasticne ! Odlican post#Samokazem

    OdgovoriIzbriši