Flowers

3.4.17

Ni u današnjem postu neću puno pisati jer je ovaj bodi stigao također sa plavom haljinicom (post).

Bodi nikada prije nisam nosila jer me kao komad odjeće nije privlačio, ali vremena se mijenjaju pa se tako i kod mene stvorila ljubav prema bodiju. Gledajući bodije na shein trebalo mi je dugo vremena da se odlučim koji da naručim jer ih ima milion i svi su toliko lijepi da je teško izabrati najljepši.
Ali sam ja našla svoj najljepši i naručila ga u L veličini. ¸Nazad je bez leđa i na slikama ja nemam grudnjak (očito :D) i može se nositi sa grudnjakom, ali je meni lično ljepše bez.
Jednostavno ljubav na prvi pogled i suvišno je bilo šta reći.


Broj komentara: 8:

  1. Bodi izgleda jako lepo. Sviđa mi se kako si ga iskombinovala. :)

    Fashion, Beauty and Style

    OdgovoriIzbriši
  2. Jao, ja sam videla neki sličan bodi, naručila ga, ali mi nikada nije stigao :(
    Mnoogo mi se svidja! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aaa baš mi je žao što ti se to desilo :/ ovaj je stvarno prekrasan. :)

      Izbriši
  3. Proglasice me lezbehkom zbog tebe :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahahaha, maa bolan nek i proglase šta fali :D ljubim teee do neba my #girlcrush <3

      Izbriši
  4. Na prvi pogled mi se ucinilo da su ti samo grudi prekrivene cvecem :D Bas simpatican i zanimljiv bodi :D Odlican stajling :) #Samokazem

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha, da :D Boja mu je takva da se čini kao da "ništa" nemam osim cvijeća :D
      hvala ti.

      Izbriši