Gabrini tekući ruževi

13.4.17

Koliko volim tekuće mat ruževe govori činjenica da samo njih koristim otkad su došli na tržište, a to je već dugooo, dugooo vremena. Jednostavno sam navikla na njih i ništa osim njih ne dolazi u obzir, a posebno volim kad mi neko javi (u ovom slučaju Anela Lipstick Attack) za nove mat ruževe i nijanse koje vrište moje ime. :D Hvala Anela :)
Gabrini kozmetiku dosad nisam koristila i nisam obraćala pažnju na njihove proizvode, ali kada mi je Anela rekla da moram probati nijansu 03 i da će mi se 100% svidjeti, nisam mogla da odolim. 
Pokazujem vam 5 nijansi koje ja imam, a to su 01, 03, 04, 08 i 10. Nemojte da vas zbuni ovo što piše na ambalaži da su sjajila, iskreno ni meni nije jasno zašto piše, jer su totalnooo mat na usnama. 
Kao što se vidi na nijansi 03 slova se brzo brišu, a nju sam najviše nosala po torbi pa su se i izbrisala toliko. Na poklopcu piše broj nijanse.
Aplikator je malo duži i ruž se fino nanosi, s tim da morate biti jako precizni i mirni prilikom nanošenja. Pigmentacija je odlična i sa jednim slojem dobijete potpuno prekrivanje, a ako želite boja se lahko nadograđuje. 
Formula je dosta drugačija od Golden Rose ruževa jer su GR kremastiji, a Gabrini su više tečni i vodeni, posebno nijanse 04 i 08. Na usnama su potpuno mat za razliku od GR ruževa.
Traju dosta dugo, ali ako jedete nešto masno neće izdržati na usnama. Jesu mi dodatno isušili usne pogotovo ako ih nosim svaki dan, ali ne u tolikoj mjeri da ih prestanem koristiti. 
Cijena je od 3.50 do 5.00 KM zavisno gdje kupujete, a najjeftiniji su u Čiča kozmetika u Kiseljaku gdje sam ih i ja kupila. 

- kad se osuše - 

2 komentara: